mandag 8. mars 2010

Strikkepinneetui


Jeg så at Renate hadde sydd seg et vakkert strikkepinneetui, og ble inspirert til å prøve det samme selv! Oppskriften ligger på pickles, og det gikk overraskende greit å sy den. Jeg trengte den oppturen, hehe...! Sitter på vakt nå, har vel ca 19 timer igjen, og da er det bare pakking og avlevering av supergolfen (den skal på sykehus for utbedring av mangler og feil..) igjen, så setter jeg kursen mot Oslo =) Tro om jeg får med meg strikkepinnene ombord på flyet..?

2 kommentarer:

Lise 8. mars 2010 kl. 11:17  

hvis man fullfører supermonas strikkekurs, får man da strikkepinneetui etterpå da? ;)

Martine 18. mars 2010 kl. 15:49  

Hei. Liker bloggen din.
Sånn etui har jeg også tenkt på å lage. :) Har kjøpt stoff for lenge siden, men må hjem til mamma for å få tilgang på symaskin..
Strikkepinner går fint å få med seg på fly. I allfall trepinner, men tror andre også går. Mine har vært både i Japan og USA. :)

Legg inn en kommentar