torsdag 29. oktober 2009

Nye prosjekt..



Har den siste tiden lekt meg litt med mamma's symaskin, har ikke rørt den siden vi tok symaskinsertifikatet på barneskolen... Resultatet var mye banning og noen vesker. Ferdighetene må nok finpusses noe før jeg kan si jeg er helt fornøyd, meeeeen det går rette veien =). Fikk noen flotte stoffer hos moren til en venninne av meg som betaling for at jeg malte noen glass til bryllupet deres. Loppemarkedene her omkring har nesten ikke noe stoff å by på, men fant en fantastisk kommode-sak som står i sjåen hos mor sammen med noen venner og bare venter på en makeover!

Var tidligere idag å hentet en liten kattepus som jeg skulle gi i bursdagsgave, døpte den Barack like før hun fikk den. Vakker liten sak, tror faktisk vi trenger en kattunge til...

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar