søndag 1. november 2009

Veteranene!



Tenker at det er på sin plass at den pensjonerte superbilen får sin plass på bloggen min! Har en plan om at vi skal ha dugnad på den en gang, slik at den kan bli sommerbil =). Har ikke peiling på biler selv, men hvor vanskelig kan det være..? Har luftet dugnadsideen blandt mine kyndige kompisser, og har troen på at neste sommer, da er den på veien igjen! Hadde prøveskilt på den ifjor sommer, og den gikk som en drøm! (ehh.. synes JEG ihvertfall...)
Har også en drøm om at denne gamle motorsykkelen skal bli kjørbar igjen. Den står for tiden bare og støver ned i fjøset hos Bæsta. Igjen må jeg nok ty til mine kyndige kompiser for hjelp... Tror min rolle i det hele blir å lage pizza og passe på at det er nok øl.. piece of cake.?

2 kommentarer:

Rubenmannen 3. november 2009 kl. 11:10  

Jaha? Har ikje fått nån spørsmål om å reparere moped :p

SuperMona 4. november 2009 kl. 05:16  

nei, men no har du jo meldt deg frivilli! :D

Legg inn en kommentar