søndag 9. mai 2010

'Håsselæsta'

Jeg har lært meg kunsten å strikke hæler! Etter å ha sett uttallige videoer på nettet uten å forstå prinsippet, måtte jeg få Bæsta til å lære meg det over telefon. Det var festlig... :D Har blitt veldig lite blogging på meg den siste tiden, det er rett og slett fordi jeg har for lite timer i døgnet! Er mye jobbing for tiden, jeg trenger ferie...


Oppskriften på disse lestene fant jeg på Ravelry, og det er Renate som har laget den. Mener oppskriften heter 'Rubber duck socks'.

Disse lestene var mitt første prosjekt, må si meg fornøyd. Tenker kanskje at Bæsta skal få dem, hun har jo strikket meg uttallige lestepar opp igjennom årene.


Også er det YoYo-lestene da. De ble strikket på jobb en dag vi hadde det stille. Veldig fine er de vel ikke akkurat, men tvilsomt at det er noen som har maken!

Sånn, det var et lite livstegn fra meg, må nesten ta kveld nå, ny vakt imorgen. Føles som om jeg bare er hjemme og snur for tiden. Fikk en flott pakke fra unge Frøken Fosli her om dagen, skal blogge om det når jeg har unnagjort et par døgnvakter =) Den falt skikkelig i smak!

3 kommentarer:

~ Renate ~ 10. mai 2010 kl. 04:52  

ÅH SÅ KULT!!!!! :D Æ stjel bilde og legg d ut på ravelry?! :D Kan æ deT?? de var jo kjempstilig!!! : :D

Rosetrend 10. mai 2010 kl. 08:29  

Se på jenta såm kan strikke seg lesta!! Flink du e. Arti mønster med ender på :o) Har savna blogg innleggfra deg no ja, så d va på tide ;o)

Frk. Fosli 18. mai 2010 kl. 12:17  

Eg ønske meg lesta med gule ducks på!
Og e det ikkje sånn at mitt ønske e din lov....? :D:D

Legg inn en kommentar