lørdag 29. mai 2010

Loppis!

Idag har Unge Frøken Rosa og jeg suset rundt omkring på Loppis i området. Sto klar da dørene åpnet klokken 10 på første stedet, og dro videre til neste og var klar klokken 11 da de åpnet dørene =) Strålende solskinn og fantastisk selskap! Ble litt fangst også. Det første jeg huket tak i var 2 stoler, kommer en mann bort til meg og spør 'åja, ska du ha di dær?', jeg svarte at det kom helt an på prisen, da kommer den fantastiske setningen; 'tjaaa... får æ 20 kr støkke så ska æ være førnøyd'! Er det mulig? Problemet meldte seg jo da vi skulle ha disse stolene inn i supergolfen, men litt fiksing og triksing fikset biffen. Utrolig hvor mye en kan plass til i en liten golf! Fant også et vatt-teppe til kr 25, en pose med gamle sengklær o.l til ca 70, en hylle/kommode til kr 10 (!), og 2 bokser til 2 kr/stk.
Dro ned til Solskinnsdalen med Liss og gudbarnet mitt og grillet etter loppisrunden. Nyyydelig =) Håper alle har en strålende helg!

2 kommentarer:

Frk. Fosli 29. mai 2010 kl. 14:12  

Det va jo en kjempefangst spør du meg! Eg finn INGENTING lengre, men her e jo folk GAL på loppemarked åsså da...
Det svarte stoffer så litt spennende ut...
Og eg vil se kommoden :) Håpe du snart finn huset!

Rosetrend 30. mai 2010 kl. 03:06  

Det e når det blir på den måten der at loppemarked e arti! Få se bilde av møblan åsså da!

Legg inn en kommentar