tirsdag 17. august 2010

Høvelig kjapp oppdatering!

En aldri så liten oppdatering fra gjeldsslaven uten internett! Er nå en tur hjemme hos opphavet, så benytter anledningen til litt internett-tid. Her kommer et lite bilderas fra huset, work in progress! Stua var kaffe latte-ish, kjøkkenet og gangen gult med grønne å blå lister... Dørene er et kapittel for seg selv.. den ene er heldigvis nå bytta, og enda en er bestillt =)



HUSET =) Det er tatt fra fjæra, mulig jeg må undersøke muligheten for å kappe ned noen trær...


Lise og jeg malte loftgangen forrige uke! Her oppe blir sykroken min =) Har en del gamle oppussingsprosjekt som skal opp hit, et gammelt lintøyskap blandt annet.


Et utvalg bilder av folket i arbeid, stefaren legger nytt gulv i gangen, lillebror og jeg har revet diverse grønne (!) lister og malt trappen.

Nytt gulv i gangen er på plass samt ny dør til badet, og pipa er under malings! Tror jeg valgte en for lys gråfarge... Noen synspunkter?

Stua er også ferdigmalt! Hadde en del av familien pluss Lise i arbeid hele lørdagen, fantastisk resultat =) Loppis-stolen fant sin plass i hjørnet!

I morgen skal jeg en tur til Tromsøbyen å se litt i butikker med søsteren =)
Er ikke kommet i orden i huset ennå, er kaos i gangen, iløpet av uka skal det huntonittplater opp på veggene, men når det er i boks, så er det bare småtteri som gjenstår. Gleder meg til alt er på plass og folk kan komme på besøk uten å skreve over malingsbokser og diverse..

3 kommentarer:

Rubenmannen 17. august 2010 kl. 13:23  

Du må snaske deg å lægge ut større bilda, det e kjæmpego plass på internett enda :p

missnymo 18. august 2010 kl. 18:37  

arti å se forvandlinger! ser ut som om det blir riktig så fint :)

Unknown 5. september 2010 kl. 13:36  

Så fint det ble! Kom tilfeldigvis forbi, takk for titten:)

Legg inn en kommentar