søndag 8. august 2010

Maling maling maling!



Her er Liss i full gang me soverommet mitt, og under er det ferdige resultatet! Venter på noe tapet fra Tyskland som siste finish til skyvedørsgarderoben.
Kjøkkenet var malt i lysegult, orange og hadde mørkeblå lister... nå er alt hvitt! Skal prøve å få bedre bilder når jeg er kommet i orden. Bor i pappesker! Tenker jeg skal male kjøkkeninnredningen også, men vet ikke helt hvilken farge.. noen forslag?
Har helgevakt, men håper det har skjedd saker og ting hjemme når jeg går av vakt i morgen =) Vet ikke hva jeg hadde gjort uten den fantastiske familien og vennene mine!

1 kommentarer:

Rosetrend 11. august 2010 kl. 02:26  

Det blir så bra når du er ferdig! Tenk å ha sitt eget...*sukk* min dag kjæåm vel å.

Vi kjørte sikkert forbi huset ditt på fredag, men sia e ikkje vet helt konkret det ligg så såg e ikkje etter deg.

No har e reist nedover igjen så det ble ikkje nå "blomstervev-kurs". Men du hadde sikkert ikkje hatt tid i og med jobb og oppoussing. Men e lære deg det gladlig en anna gang :o)

Legg inn en kommentar