søndag 2. oktober 2011

Gamle fjøsvindu =)

Jeg er så heldig at jeg har en flott venninne som tenkte på meg da hun kom over noen gamle skatter.. Hun hadde nemlig fått tak i noen gamle fjøsvindu og spurte om jeg ville ha et par! Klart jeg ville..! Her er resultatet..


Klarte tilogmed å engasjere mannen i arbeidet (lett nok det, er bare å lokke med at han får leke med kompressor samt stiftepistol..), vi er begge fornøyde med resultatet. Den henger nå i gangen og huser solbriller, adgangskort og nøkler. Fikk ideen her inne på det store internettet, men husker ikke hvor. Fornøyd =)

Igår var vi i Manndalen og tømte huset etter mannens bestemor, jeg så meg ut noen skatter, men turte ikke rope høyest siden jeg tross alt hadde sisterett på skattene. HELDIGVIS var ikke disse av intresse for noen andre enn meg (til mannens store sorg...), så vi dro hjem med 2 gamle skolepulter, 1 stol, 1 krakk og et syskrin. Lykke =)
Ellers så står huset fortsatt ikledd pressenning.. Saken er nå videresendt advokat. Kryss fingrene!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar