søndag 16. oktober 2011

'Nye' gulv!

Nå er jeg så drittlei av at vi ikke ser fremgang noen steder, så jeg bestemte meg for å ta malekosten fatt og starte med gulvene.. Gjesterommet hadde tregulv som ikke var behandlet, så tenkte at det var et passende sted og starte, rev vekk listene og skuret gulvet med salmiakk før jeg begynnte. Veggene og taket skal også pusses opp, men det har ingen hensikt å gjøre det før veggene er renovert utenfra.. :/

Jeg fortsatte på loftgangen når jeg var ferdig med dette rommet, meeeen i min iver så glemte jeg å pusse det først (det er lakket..), så malingen satt ikke ordentlig. Tror fanden meg vi må pusse det og male det på nytt.. Det var en strek i regninga, men men.. Det blir bra til slutt =)

Nå skal jeg suse avsted i praksis, bare en uke igjen av den nå, skal bli fantastisk å endelig få et liv igjen!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar