tirsdag 15. desember 2009

Julevenn


Jeg fikk pakke i posten igår fra min hemmelige julevenn. Det var valgfritt om vi ville være hemmelig eller ikke. Min valgte å være da å være hemmelig, og siden jeg skal jobbe julaften tok jeg meg den friheten å åpne pakken min! Fikk et festlig garn og konfekt.. Det er dessverre ikke mye igjen av konfekten, men garnet har jeg ikke ennå helt funnet ut hva jeg skal bruke til ennå..! Spennende...! Det er litt dårlige bilder på bloggen min, det er fordi jeg omtrent bare bruker mobilkameraet. Det andre har nemlig en litt lei tendens til å forsvinne titt og ofte..! Hadde det ikke med meg på siste reisen fordi det lå under senga i 6 (!) måneder. Tvang superfaren til å lete gjennom alle fjorårets søppelsekker med gavepapir for å lete etter det..!

1 kommentarer:

~ Renate ~ 18. desember 2009 kl. 05:58  

Så stilig garn! :D Jeg skulle hilse å si følgende; "Garnet er litt spesielt da det kommer fra et Trikotasjemuseum her og er spunnet i forbindelse med demostrasjon av maskiner. Det er veldig mykt og godt." :D

Legg inn en kommentar