torsdag 24. desember 2009

Gooood Juuul!



Siden jeg har vakt idag, så har jeg fått med meg 2 julestrømper, en adventspakke og en trøstepakke! I denne fantastiske trøstepakken skjulte det seg et fenalår, flabrød og rømme, og i julestrømpene var det sjokolade i laaange baner! Adventspakken var en 'Ugler i Mosen' DVD, så julaften blir kanskje ikke så ille likevel =) Er nok litt bortskjemt.! Men jeg liker det! Sov hjemme hos Supermoren & co inatt, og Søsteren sto faktisk opp sammen med meg klokken 6 og spiste frokost med meg før jeg dro på vakt, snille snille søsteren!

Åpnet julegavene fra Faren, Stemoren og den minste Søsteren igår, og fikk et fantastisk kunstverk signert unge frøken Fosli. Jeg hadde jo ønsket meg det, men ble veldig overrasket da jeg åpnet pakken! VAKKERT! Skal ta et bedre bilde av det den andre dagen, dette blir ikke helt riktig, men dere ser vel hvor praktfullt det er?! Perfekte farger, gleder meg til å få det på veggen. Fikk også en bok om verden, så har lesestoff også. Begynner å få en ganske bra samling av reiselitteratur i hylla nå.. Jeg vil ut i verden!!
Vi fikk akkurat sett 3 nøtter til Askepott før vi måtte arbeide litt, og da vi kom 'hjem' var det bare å hive julematen på kok =) Nå er det ingen av oss som utmerker seg veldig på kjøkkenet, så mødrene våre har kokt pinnekjøtt og laget kålrabistappe. Så vi hadde bare å varme det, og tilberede det andre tilbehøret. Til vårt forsvar, så måtte det neste bli slik siden vi hele tiden står i fare for å måtte rykke ut! Det smakte fortreffelig. Det var nesten som om julestemninga senket seg på ny =)

Håper alle har en strålende julefeiring, jeg tar den i morgen. Har bestillt kveite til middag, og de hjemme skulle gjemme noen gaver slik at jeg slipper å sitte alene og åpne.. Gleeeder meg!

1 kommentarer:

Rosetrend 26. desember 2009 kl. 14:08  

Åh, ser ut såm du har hatt ei fin jul hittil- tross jobbing. Håpe jula fortsatt blir bra, og ikkje minst nyttår. Sjøl så reise e til Australia for å feire nyttårsaften i Sydney og deretter besøke Joruns "hometown"...Regne med d gjorde litt vondt for deg å lese dettan, men spør du så får du svar. Kos deg i vinterland ;o)

Legg inn en kommentar