lørdag 5. desember 2009

Adventskalender =)

Er ferdig med begge eksamene! HURRA! =) Usannsynlig deilig.! Feiret det hele med å gå rett på vakt, og kjøring hele dagen.. Men det er vel ingen sak når SuperMoren har vært oppom stasjonen med pakkekalender til meg =) Trodde ikke jeg skulle få i år, men har tydeligivs oppført meg såpass bra at hun synes jeg fortjener den. Hva er vel bedre enn det? Igår fikk jeg disse bøkene:
Paramedisinsk håndbok fra 1977! Men undertittelen 'Moderne livreddende og skadebegrensende hjelp ved ulykker og akutt sykdom'. Skal bli artig å bla i den, og se hvor mange av de samme prosedyrene vi bruker den dag idag =)

Fikk også disse to..! Slik er det moren min ser meg..! Jaja...!

Etter eksamen torsdagen hadde jeg en del timer å slå ihjel før båten gikk hjem, så jeg brukte tiden til å gi blod og vase i butikker. Kjente at formen ikke var helt på topp så jeg gikk og satte meg på kafe og tenkte jeg skulle spise og drikke litt.. hadde knapt fått satt meg ned før hele rommet begynnte å snurre rundt og svetten silte. Måtte bare storme ut derfra og få litt frisk luft og slå vann i øynene. Jeg har aldri besvimt før, tror dette må være det nærmeste jeg noen gang har kommet! Min teori er et aldri så lite blodtrykksfall. Kanskje ikke den lureste dagen å donere vekk blodet mitt..! Men det gikk jo bra, satt 2 timer før eg turte bevege meg i butikker igjen. Og da hadde jeg sanneli fortjent en eksamensgave.! Fikk en vakker ramme fra Kremmerhuset. Bildet kommer en anne dag. Hadde jo en eksamen igår og, og etter den slo jeg på stortromma..! Har vært på utkikk etter dunjakke i flere år, men liksom ikke helt funnet ut hvilken jeg ville ha. En som ser bra ut, og er varm og god for fjellturer på vinteren. Kom over en som var nedsatt 1000Kroner, og vi var ment to be. Eksamensgave med mening. Men jeg fortjente den. Det er iallefall det jeg prøver og overbevise meg selv om. Og får gjerne alle andre til å være enige med meg. HAPPY! =)

2 kommentarer:

Frk. Fosli 5. desember 2009 kl. 10:22  

Grattis med vel overstått eksamen da!! Flinka :)
Og FØRR en kalender, venter spent på fortsettelsen - blir jo ei bokhylle full det der!

~ Renate ~ 6. desember 2009 kl. 03:55  

Så KLART fortjnte du den!
Og du må bare nyte at du faktisk får kalender, før det får ikkje æ.. :( *snufs*
Neste år skal æ alliere mæ med en venn, så æ åsså får pakkekalender :D haha :D

Og gratulere med overstått examen D:

Legg inn en kommentar