søndag 6. juni 2010

10 på topp!


Lenvik har startet opp med 10 på topp for første gang =) Jeg har selvfølgelig meldt meg på, og har faktisk bare 2 turer igjen av de 7 man må gå for å få krus! Det er 15 forskjellige turer med varierende vanskelighetsgrad, og jeg GLEDER meg til de krevende toppene åpner 1 juli (gru-gleder blir vel mer rett, formen er ikke på topp, men det er verdt slitet når en kommer opp!). Har tatt noen turer med familien, Unge frøken Rosa og Rubenmannen. Har gått de 'lette' turene til nå, er viktig å begynne i det små, slik at en ikke sliter seg helt ut etter en lang vinter nesten uten bevegelse.. Drar antagelig til Tromsøbyen til uka, og da tenker jeg at vi slår i vei med 10 på topp i Tromsø også!

Rubenmannen og jeg kjørte Senja Rundt lørdagsnatta, og det er utrolig vakkert på eventyrøya! Vi kjørte gjennom alle årstidene tror jeg; sol, regn, sludd og 3cm snø på veien noen steder..
Håper alle har hatt en like bra helg som meg =) I morgen skal jeg og Lise dra på Bruktisrunde før vi tar en topp eller to!

1 kommentarer:

Rubenmannen 6. juni 2010 kl. 14:36  

Satse på bedre vær neste gang vi drar ;)

Legg inn en kommentar