onsdag 23. juni 2010

Gave fra Søsteren!


Dette lappeteppet fikk jeg fra søsteren for ganske lenge siden, og tror ikke jeg har blogget det før? Hun har strikket mange lapper, så har mamma heklet de sammen =) Elsker det. Passer perfekt når det er kaldt, for det er supervarmt (her i nord kan det brukes året rundt, husker ikke hvordan sola ser ut lenger!).

Skulle å fuktmåle et hus jeg har vært å sett på senere, men meglerne har ikke imponert hittil, er det ikke det ene, så er det det andre. Stiller dårlig forberedt på visninger, ekstremt dårlig på å sjekke ut ting man gjerne lurer på ang. hus, og nå har de ikke nøkkelen lenger! Så nå må jeg vente noen dager, og håpe på at det går i boks fredag! aaaargh.

3 kommentarer:

Rubenmannen 23. juni 2010 kl. 08:25  

Hehe, det høres ut som Brox Eriksen eller no :p
Enkelte av megleran på Finnsnes e en stor spøk.... Høre fleire som rett og slett slit med å få kjøpt seg hus førr megleran faen ikkje følg opp kunden engang.

Frk. Fosli 23. juni 2010 kl. 13:21  

Brox Eriksen ja... E dem like flink på kundebehandling som dem e på boligstyling og fotografering så skjønne eg problemet dett assa...

Rosetrend 24. juni 2010 kl. 02:10  

Kan det tenkes at det ikkje e meninga du ska ha d huset?!

Lappeteppet fra søstra di matche header'n din ;o)

Legg inn en kommentar