søndag 20. juni 2010

La det bli sommer...


..for nå har vi fått kajakkene! =) Rubenmannen og jeg var på Villmarksmessa i Bardu forrige helg, det endte opp med at vi kjøpte oss hver vår kajakk med div utstyr. Ruben er ganske god å forhandle pris, så tenker dette var et røverkjøp! De kom igår, mangler bare siste rest som kommer i posten snart. Så nå må det bli sooooool og sommer i nord. I det siste har vi stort sett hatt regn..

Blir lite med hobby, tilbringer tiden min enten på vakt eller ute med venner og i fjellet. Har noen ferdige prosjekter jeg skal vise dere en annen dag. Håper dere har hatt en flott helg =)
Tenker vi skal ut å padle neste helg, og jeg GLEDER meg! (som dere ser på bildet så er Ruben klar, har vesten på seg og alt!)

3 kommentarer:

Rubenmannen 20. juni 2010 kl. 11:28  

Sommarøya og teltings here we come ;)
Treng bare litt bedre takstativ så slepp vi å kjøre kolonne når vi ska på tur :p

~ Renate ~ 20. juni 2010 kl. 15:05  

Kan dokker ikkje komme nedover å padle litt på Mjøsa?! :D

Frk. Fosli 22. juni 2010 kl. 12:00  

Dåkk e SANNELIG de spreke! Eg tilgir frekkheita :D

Legg inn en kommentar