torsdag 16. september 2010

Fjellterapi



Nå har det gått slag i slag med huset og myyyye jobb, så søsteren og jeg tok oss en tur på fjellet. Vi tok med oss de 2 hundene, telt, mye sjokolade og la i vei! Vi hadde en fantastisk fin tur, var kjempeheldige med været, ble faktisk solbrent.. Hit skal vi tilbake =) Nord Norge viste seg fra sin beste side disse dagene =) var litt i overkant koselig med begge hundene i teltet, tror vi satser på å hytteliv neste gang, så da blir hundene hjemme. Vi har en liten plan om å gå en tur over flere dager i vakre dividalen neste måned om været holder seg =)

Ikveld kommer superfaren for å hjelpe meg å skjære til teppet som skal i trappetrinnene. Jeg prøvde meg på det igår uten hell. Lintøyskapet er kommet på plass på loftgangen, så nå begynner ting å ordne seg. Kjøkkendøren er kommet, så nå venter jeg bare på elektrikeren, så er 1 etg nesten ferdig! Jeg er så glaaaad =)

1 kommentarer:

Rosetrend 17. september 2010 kl. 12:12  

Skal si du har blitt et friluftsmenneske! Jeg er imponert!

Gleder meg til å dra hjem i høstferien, især når jeg ser for fine farger det er i naturen der oppe. Bare ikke snøen komme før den tid...

Legg inn en kommentar