mandag 27. september 2010

liten oppdatering!

Lise og jeg var på loppis for en uke siden, og der kom jeg over disse stolene! De passet perfekt sammen med den loppisstolen jeg fikk for leeenge siden =). Så nå er kroken øverst i stua nesten ferdig!


'Biblioteket' er også nesten ferdig. Har ikke tatt bilde av det ennå, men dette er iallefall utsikta derfra, vakkert =)

Ellers er det lite som har skjedd, har ikke internett hjemme i huset ennå, så må oppdatere når jeg har tid på vakt. Hadde innflyttningsfest i helgen, og det var ikke mye som minte om et hjem da jeg våknet søndagen. Skrekk O' gru!!

1 kommentarer:

Frk. Fosli 26. november 2010 kl. 14:23  

En RYKENDE FERSK oppdatering der ja :D
Men eg trur dama fra Amerika hadde passa inn ja! Du må tenke på det som en investering. Et bilde du like ska jo forhåpentligvis vare lengre i stua di enn en sofa, og sofa betale jo folk latterlige beløp førr! Men altså...mellom fire og fem lappa!

Legg inn en kommentar