søndag 5. september 2010

Prosjekt...


Denne har alltid stått i sjåen hos mor og far. Det er en gammel telegrafbenk, og jeg tenker at denne blir å passe perfekt inn på loftgangen =) Er ennå litt usikker på hva jeg skal gjøre med den, eller om jeg i det hele tatt skal gjøre noe? Begynner å bli rimelig lei maling nå...
Sitter på vakt -igjen, og når jeg kommer hjem er gangen mest sannsynlig ferdig! Weeee... nå begynner jeg å kjenne dragningen mot Happaranda og ikea, tror kanskje det må bli en aldri så liten ferietur snart..? (HINT hint Ruben... :D)

2 kommentarer:

Frk. Fosli 5. september 2010 kl. 11:23  

Den ser kjempefin ut, prøv å sett den inn uten å male - kanskje det blir helt knall =)
Men du... gjør du noe SJØL i det huset egentlig??? :P

Rubenmannen 6. september 2010 kl. 22:49  

No må du snart begynne å kjenne dragning mot havet å fjellan igjen, vintern e jo snart her... (Hint hint :p)
PS! Ska hilse fra ho Ruth i Lofoten ;)

Legg inn en kommentar