fredag 27. november 2009

Jeg leker meg med...

.. bilder, tekstur-ark og krittblyanter! Har utrolig dårlig selvdisiplin for tiden, men det er jo VIKTIG med pauser innimellom også da. Tegner litt skisser av kroppsdeler, for på en måte å flette det faglige inni det hele..! :D Lurer ingen andre enn meg selv..! Har ikke store troa på at eksamen på Uit kommer til å gå så bra, men det er vel bare å ta den opp igjen. Har skjedd en del ting i høst som har gjort at lesingen er blitt toootalt bortprioritert! Får bare håpe det går bedre med den tverrfaglige i ambulansefag sånn at jeg kan melde meg opp til fagprøven når jeg har jobbet lenge nok! Men til mitt forsvar satt jeg oppe leeeeenge igår og slet med kroppens lymfesystem og blodårer, samt leste gjennom noen eksamensbesvarelser.! Idag tror jeg det er respirasjonssystemet som står for tur. 'Hurra'.


Disse tegnet jeg i sommer, har ikke tatt bilde av dagens lille prosjekt ennå..! Må tilbake til bøkene nå for å gjøre en siste innsats for dagen, belønningen for et helt kapittel er nemlig å dra på kino og se Luftslottet som sprengtes! Det er motivasjon det! God helg alle sammen =)

1 kommentarer:

Kristin 27. november 2009 kl. 11:20  

Du e sanneli den flinke! :D

Legg inn en kommentar