søndag 3. januar 2010

Taking a stroll down memory lane...

Har funnet noen flotte bilder fra 'gamle dager', og tenkte dele dem med dere siden jeg ikke har noe annet å skrive om akkurat nå!

Dette er SuperMoren og Far bare noen dager etter hun kom til dem. De er på 'ørn', en liten sandflekk som kommer fram med jevne mellomrom utpå sundet. Forstørret det, og ga det til mamma i julegave. Det falt absolutt i smak =)
Her er det jeg som har gleden av å være med Far på havet, ca 20 år senere, på samme sted. Vakkert!

Mor og meg på vintertur. Stilig dame =) Det er vel fra henne jeg har fått den store solbrilledillaen..
Her på ryggen til SuperFaren har jeg faktisk fått mine egne solbriller =) Startet tidlig!
Og til slutt yndligsbildet til Søsteren =) Nå skal vi ut på tur igjen, tipper det er Mor som står bak kameraet, med sekken full av saft og boller!
Fant så mange bra bilder på tørkeloftet, skal levere dem inn og få alle digitalt en vakker dag =)
Har vært syk og svak i noen dager nå, døgnrytme er et fremmedord. Lurer på å prøvekjøre den nye symaskinen nå slik at jeg kanskje får noe å blogge om! Har en pose med ting som skal tøves også, så det er prosjekt på gang..!

Det største prosjektet er vel egentlig at jeg skal prøve meg på randone-ski iløpet av vinteren, håper det blir GØØØY! Nå vil jeg ut på tur altså. Hadde tilbudet om lavotur i helga, men måtte melde avbud grunnet den den ******* kroppen min! Ikke fikk jeg dratt på besøk til unge Frk Fosli heller :( Men nå er jeg straks tilbake i normalen, og nyttårsfortsette kicker inn for fullt onsdag. Nå er tiden som støttemedlem på aktivitetshuset over, jeg må være i form til alle turene som er planlagt til sommeren! =)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar