lørdag 9. januar 2010

Flott stoff!


Har såkalt hjemmevakt i helga, men bor så langt unna at jeg må være på stasjonen uansett. Og da kan jeg jo bruke tiden til å klippe ferdig stoffene som skal bli til vesker =) Klessaksen som jeg vanligvis har i arbeidsbuksa funker jo krutt! Slik ser det altså ut på stasjonen denne helga. Disse stoffene har jeg fått hos moren til en venninne =) Tok en ekstravakt her om dagen, så da jeg så at Stoff&Stil hadde salg, tok jeg meg den friheten og bestillte meg noen meter nytt stoff.. litt sånn 'det er så synd i meg som alltid er på jobb' premie! =) Ellers så har jeg en plan om å flytte iløpet av 2010, så da blir det nok en del bolig-bloggings.! Men jeg stresser ikke, alt til sin tid. Tenker bare det er på tide å prøve å bo helt alene, det har jeg aldri gjort før. Spennende. Er så mørkeredd at enkelte dager må jeg sjekke inni kleskapet og under sengen for å forsikre meg om at det ikke er noen der. Helt idiotisk egentlig, for hva gjør jeg om det plutselig ligger noen der?! Men så er jo egentlig det store spørsmålet, skal man leie eller skal man kjøpe? Hmmm... Tiden får vise.. Drømmen er et litt eldre hus, med små sjarmerende rom, som jeg kan pusse opp helt etter min egen smak =) sukk....

4 kommentarer:

Frk. Fosli 9. januar 2010 kl. 10:56  

ÅÅååå, kanskje du sku høre om Sissel-huset e til salgs? Søskenbarnet mitt leie ikkje der lengre, i allefall! E jo koselig, og med små rom. Førr ei snill mor-til-venninne-dame, som gjer deg sånne skatta da! MÅ jo bli nån fantastiske vesker :) Kanskje du ska sy som bare f, og så blir du med som utstiller på marked her nede en gang i vår? =)

Kristin 9. januar 2010 kl. 11:13  

I know the feeling.. E så mørkeredd at når det e mørkt går eg KUN ut om eg MÅ! Å eg må jo aldri nokka! ;)

Anonym 9. januar 2010 kl. 13:50  

Tenk at du kanskje skal kjøpe dæ hus!!! Du e så voksen. Men det blir sikkert deilig å bo aleina :)

Rubenmannen 10. januar 2010 kl. 01:41  

Ja du har jo huset på Leiknes... E bare å begynne å bestille unga, eg kjem heim i helgen å kjik tell dem ;)

Legg inn en kommentar