onsdag 20. januar 2010

Ønsker meg....

..snø og hus! Bydde igår på et hus, men det var så mye som måtte gjøres med det, at jeg måttte gi meg relativt tidlig i budrunden. Tragisk, men jeg fortsetter å lete! De gjør det ikke enkelt for single nå til dags, 95% av husene/leilighetene rundt omkring her ligger laaaangt over hva jeg klarer med alene. Men jeg gir ikke opp, en dag blir det min tur! Enn så lenge ønsker jeg meg snø.. Jeg leeeengter etter telt-tur i fjellet med gjengen =)

Siden jeg ikke har fått tatt noen gode bilder av veskene jeg har sydd, legger jeg med et bilde jeg tegnet av meg og søsteren for en stund siden. Kanskje jeg rekker å blogge om veskene når jeg har vært på Zumba =)

2 kommentarer:

Rosetrend 20. januar 2010 kl. 13:11  

OMG, e du der at du har bynt å sjekke ut hus. Bynne du å blir voksen eller? Blir d et hus med utleiermuligheta sia du stadig e reiselysten? E skjønne ihvertfall no koffør du har vært rimeli oppslukt i Australialandet ;o) Glede meg t å se veskan du har sydd!

Line Maria 21. januar 2010 kl. 10:59  

Har sedd det der bilde på facern. Du e virkelig flink å tegne, Mona.

Legg inn en kommentar