fredag 22. januar 2010

Vesker!

Ferdig med de første veskene etter mange telefonsamtaler med unge Frøken Fosli. Frustrasjonen nådde nye høyder kan man vel trygt si.. Må bare beklage den dårlige bildekvaliteten, men jeg har mistet kameraet mitt, -igjen.. (jeg mister alt, men det dukker som regel opp igjen på de sykeste steder, og jeg aaaaaaner ikke hvem som har lagt det der...)
Veskene er sydd av gamle gardiner, duker, laken og dynetrekk som jeg har fått hos snille mødre. Nå er jeg og symaskinen min blitt ganske enige, så det går nesten smertefritt, LYKKE =)

Hadde et nytt hus i tankene helt til jeg lastet ned prospektet, slo det fort fra meg for det var gjennomsyret av nabokrangel. Det er ikke engang bruksrett på veien opp til huset! Hva skal en med et hus uten avkjøring. Gjør lite med den garasjen da.. Men hvem bygger hus uten veirett?! Jeg bare spør.. Snakket litt med naboen, og virker som om det prosjektet er døfødt. Veldig synd for det var den utsikta derfra.. Jaja, leter videre..!

God helg, jeg har friiiiiii!

1 kommentarer:

Frk. Fosli 27. januar 2010 kl. 13:38  

Hola! Eg har jo glømt å kommentere, men vesken dine ser jo smashing ut assa :)
Bra at du lærte meg å sy sånne ;) Den grønne ser utruli tøff ut. Trur nesten du må ta nye bilda med ordentlig kamera! Ka med å pynte litt i sidebar'an dine med bilda?
Puss puss

Legg inn en kommentar