mandag 15. februar 2010

Flere vesker og bedre bilder av de forrige =)

Jeg har laget en del av disse veskene nå, og var godt igang med nr 7, da det plutseli sa stopp. Har kjørt meg helt bort i natta fast med den sabla symaskinen!! Friendships over! Tror vi tar en pause fra hverandre på ubestemt tid.. Er som sagt mer inni enn strikkeperiode for tiden =) oppdateringer vil komme når jeg finner en lur måte å ta fornuftige bilder på..!

Er i full gang med å ta Liten Lastebil-lappen (og kanskje minibuss når jeg først er igang.!), og myyye arbeid! Hardt liv..! Må prøve å presse inn litt eksamenslesing også.. Men må jo være litt kreativ innimellom slagene også!

4 kommentarer:

~ Renate ~ 15. februar 2010 kl. 16:50  

STILIG!!!! har funnet mæ nåkka oppskrifte på nett, så på onsdag skal æ prøve å bli venn med min symaskin. E veldig spent på kordan det kommer til å gå. Men det e veldig spennanes ;)

Glede mæ tel å se ka du har strikka :D

Lise 15. februar 2010 kl. 22:35  

åh, den der rosa/lilla og den grønne ved sia av likte eg! :-) flinke klikken!

Frk. Fosli 16. februar 2010 kl. 05:09  

Flittig-Mona :)
Fine vesker! Passe bra til en lastebilsjåfør :P

Maya: 17. februar 2010 kl. 01:17  

Du og du for noen lekre vesker! Den grønne og de med gule blomster er favoritter. Fikk en anelse sommerfølelse av å disse gitt. Og så må jeg få si at bamsen din ble veldig søt:D Jeg skjønner på deg at den ikke ble helt som den skulle, men der er jeg helt uenig, hihi.
Tusen takk for award! Jeg har nettopp laget innlegg etter at jeg fikk den fra andre, så mulig jeg linker til deg på det innlegget:)

Maya

Legg inn en kommentar