lørdag 13. februar 2010

Loppisfunn (og litt brukthandelfunn..)


Noe av disse tingene fant jeg på loppis i høst, og noen kjøpte jeg igår da Rubenmannen og jeg var på brukthandel-roadtrip!
De flotte boksene, stoffene og den største kofferten fant jeg på div loppis, og tilsammen kostet det meg maks 200-lappen. Og da fikk jeg også 7 kjoler og en grønn kåpe! Vakkert =) Fikk noe for å hjelpe dem å sette ut, bære bord og slikt. Det kan man like! Også de solbrillene da :D Karafelen (er det slik det skrives egentlig?) synes jeg er litt harry, men den kommer godt med om vi skal ha temafest a'la Dynastiet eller noe..! Dessuten liker jeg harry =)

Den minste kofferten ble min for 120kr på brukthandelen, mugga og 2 glass kostet meg 60kr, og gleden var stor da de hadde flere matchende glass på en annen brukthandel =) Akkurat slike hadde mor, men de er nesten alle ødelagte. Heldigvis har jeg nå mine egne =)


Slik kan en koffert se ut når den brukes til oppbevaring. Fisken som ligger der er en ovnsvott og blir brukt når jeg er fiskeren 'peder'. Jeg gleder meg til å kjøpe noe eget så disse tingene kommer til sin rett!

Jeg har tatt en del bilder idag av forskjellige ting, men kan jo ikke blogge alt på en gang. Var så ivrig at jeg knuste et glass i farten.. Ser jo nå at det er en del jeg faktisk har glemt å ta bilde av, men det får jeg ta den andre dagen.

4 kommentarer:

Rubenmannen 13. februar 2010 kl. 15:18  

Eg bare må kommentere at ALLE burde ha en sånn fisk du hadde i kofferten ;)

Line Maria 13. februar 2010 kl. 16:35  

Så spennans det va med den fisken i kofferten. Likte den.

Lise 13. februar 2010 kl. 22:42  

masse artig du har kjøpt :-) utrulig ka man kan finne på loppis og brukthandel :-) eg måtte å kjøpe meg nån hekladuka på brukth. her om dagen, sia det ikkje har vært tid tell kurs enda ;) klem

Rosetrend 15. februar 2010 kl. 10:15  

Arti å gå på loppis når man finn nå spennanes, og d syns e du gjorde! Likte godt kofferten, og syns du fyllt den med interessante ting...

Og så et lite spørmål. Har du lyst til å bidra til lappeteppet mitt?! Da hadde e blitt SÅÅÅÅ gla!! Det e snakk om et lappeteppe som skal bestå av tekstiler med fine retromønster,(må ikkje være retro). Str tilsvare et a4 ark, pr lapp. Kanskje vi kan gjøre en liten byttehandel. Det e jo så fremt e har nå du vil ha, og hvis du e villig til å gi bort litt av de kule tekstilan du stadig vise fram ;o)

Og til sist, takk for awarden :o) Ska gjøre nå med den når den største strikkemanien har gitt seg ;o)

Legg inn en kommentar