lørdag 13. februar 2010

Jeg har fått en AWARD =)

Søte Renate har gitt meg en award, min første =)


Med denne Awarden følger det også en utfordring:

1. Kopier denne Award´en på bloggen din.
2. Link til personen som ga deg Award´en.
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre blogger som du sender Award´en videre til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om denne Award´en.


7 interessante fakta om meg selv.. om de er så interessant vet jeg ikke, men de er nå iallefall fakta :)

1. Er veldig distre, mister nøklene, telefonen og pengeboken x antall ganger om dagen.

2. Er på hus/leilighetsjakt i disse dager. Kryss fingrene!

3. Har lakenskrekk, kommer meg aldri i seng, da spesielt om jeg er på nach. Er gjerne den siste som forlater.

4. Holdt på å dø av latter igår da jeg så Senkveld hvor Thomas & Harald var blind. "Oj, det var visst en bil!" :D

5. Skal forhåpentligvis til Oslo i nærmeste framtid og besøke unge Frøken Fosli (og ikea..).

6. Har en forkjærlighet for alle slags solbriller i alle fasonger og varianter.

7. ELSKER å reise. Australia og Nicaragua topper listen så langt. Tror neste mål er Afrika eller Nepal..

Jeg vil gi awarden videre til

Frøken Fosli

Silje

Maria

Line

Frk Maya

Jorun

Sandra

Ønsker alle en strålende helg videre =)

3 kommentarer:

Line Maria 13. februar 2010 kl. 04:53  

Whaaaat :) Tusen takk Monanis :) Spennans :) Min første award! :)

Line Maria 13. februar 2010 kl. 05:39  

Du har fått den tilbake og ;)

Frk. Fosli 18. februar 2010 kl. 14:01  

Takker & bukker!
Eg har allerede skrevet alt det interessante om meg sjøl, men eg blir glad førr alle awardan eg får ASSSSSA =)

Legg inn en kommentar