onsdag 17. februar 2010

Gave fra Mor og glede!

Dette brettet har alltid vært på kjøkkenet til Mor & Far, og her om dagen så fikk jeg det av mor! Hun synes det er så moro at jeg er så glad i det, og mente at jeg kunne bare ta det med meg =) SnilleMor! Vi brukte å leke med det da vi var små, så det henger maaaange gode minner ved det. Det første som slår meg hver gang jeg ser på det er minnene fra sjåtrappa en varm sommerdag og te-selskap me bamser, søsteren og Mor&Far. Happy feeling =)

Jeg er egentlig ganske happy idag generelt, har nemlig bestillt meg flybillett til den O'store Oslobyen, hvor besøk hos vakre Frøken Fosli, Bjørnen og Isak venter. Håper på å se flere kjenninger, men har ganske dårlig tid, så vi får se =) Returen tar jeg sammen med Rubenmannen, hvor jeg skal være 2.pilot og kartleser. Og gjett om vi skal stoppe på Ikea på turen nordover! Praktisk med retur på lønninsdag..! (og antagelig smertefullt for kontoen..) Jeg GLEDER meg =)

3 kommentarer:

Frk. Fosli 17. februar 2010 kl. 14:31  

YEY! Vi glede oss åsså! Fantastisk brett btw =)

Lise 17. februar 2010 kl. 23:45  

åh, skikkelig koselig med slike gamle ting med minner :-) klikken liker! :)

Rosetrend 20. februar 2010 kl. 07:20  

Du e flittig no for tia! Rekk du å sove litt innimellom å? Masse fine tekstiler du har brukt på de veskan! Ka e planen med alle dæm du har lagd? Når har du tenkt deg til Oslo?! Og til sist; har du fått nå pakke fra meg i posten?

Legg inn en kommentar