onsdag 4. november 2009

Fra skisse til...


.. til ikke helt ferdig produkt.. Satser på å gjøre dem ferdige neste gang malelysten kommer over meg.! Det er tross alt snart jul, så det er mye som blir prioritert før maling. Er den heldige vinner av vakt julaften, første jul uten familien. Gruer meg! Men er heldig med makker da, så vi skal nok overleve. Er bare bekymret for julemiddag, ingen av oss utmerker oss veldig på kjøkkenet!

Lurer på en ting btw.. hvordan legger jeg ut videoer på denne bloggen egentlig??!

3 kommentarer:

Frk. Fosli 5. november 2009 kl. 00:28  

W O W =)
Det så veldig stilig ut!! Nice work!
Pst, trur Fjordland har en julepakke med litt pinnekjøtt og medisterkaker og sånn! Yummy :S

Rosetrend 5. november 2009 kl. 12:35  

D e så artig å se ka du pusle med! Eg blir alltid like overraska over alt du finn på :o) Men vet jo at du har store kreative evna!

SuperMona 5. november 2009 kl. 13:01  

dåkker e no søt =)
julemiddag fra fjordland UTGÅR! lungemos..? d ligg liksom tell jobben..? :D æææsj, no va eg hæsli.. blopølsa.? merry x-mas liksom! hoho.. men d positive e jo at eg har en del fri i romjula å sånn, såeh.. kanshe vi klare å få tell en litn 'syklubb' i jula om dåkker begge ska heim?

Legg inn en kommentar