lørdag 21. november 2009

Jeg har fått nytt bloggbanner!

Da jeg logget meg på igår oppdaget jeg at det nye bloggbanneret mitt var på plass! Det er den flotte Frk Fosli som har laget den! Er sååå fornøyd! =) Flinke flinke damen! Digger den!
Etter et vellykket blålysjulebord igår, tenker jeg det blir en rolig dag med julegaveworkshop, og kanskje litt maling. Tror kroppen trenger å roe litt ned, ble mye dansing av sving igår, og kombinert med høye hæler vil det si såre føtter..
Vidar vil gjerne lage julegaver selv han som jeg, så han lager 'kunst' av garnnøster, tror han har tenkt å gi det til 'bestemor' i Solskinnsdalen.. Hun blir jo så glad for alt som er selvlaget...! :D

7 kommentarer:

Frk. Fosli 21. november 2009 kl. 07:51  

Så søøøøt han e! Ja du veit, han Julius i Kristiansand lage jo kunstverk og selge. Bare å kjøpe rammer til Vidar sin kattekunst :)

Og bare gjenta deg sjøl du, det e heeeeilt greitt =) Eg har akkurat rydda litt, og fant et gammelt kort fra deg der du sa at eg ikkje måtte få typa førr da blei du det einaste medlemmet i singelklubben. Å så arti vi hadde det! Sku gjerne ha lest nån av de nyhetsbrevan igjen en gang, dem va jo litt skøy!

Rubenmannen 21. november 2009 kl. 08:37  

Eg e litt skeptisk på at ting forandre seg på bloggen din uten at du sjøl har kontroll over det :p

Uncle-B 21. november 2009 kl. 09:56  

Det vs en flott banner!!! :) Sees om en mnds tid da. Ja, litt mer enn 3 tima. Du kjem te Målselva! Det e mest praktisk sånn for tia. Bare sett av tid i kalenderen!!

missnymo 21. november 2009 kl. 15:39  

knall banner!

Anonym 22. november 2009 kl. 07:35  

Vi e heldi som har en superflink designer som orke å hjelpe oss ja :))
Den va kjempekul!!!!

Rosetrend 22. november 2009 kl. 09:36  

Du har fått en banner såm kler personligheta di, uten tvil :o)

Frk. Fosli 26. november 2009 kl. 02:31  

Eg ska slette passordet dett fra automatiskhuskepassordfunksjonsprogrammet no...snart... :P

Du har forresten fått ei aldri så lita bildeutfordring inne på min blogg.

Legg inn en kommentar