søndag 22. november 2009

Makramebånd


Har fått meg nytt prosjekt (som om jeg trengte flere..), jeg oppdaget hampebånd og alt man kan lage av det! Første prosjekt ut er armbånd og smykker..! Er ennå litt i startfasen, men tror det kommer seg etterhvert. Planen var å lage flere idag mens jeg sløvet foran TV, men alt 'stæsje' jeg trenger er sporløst borte i julegaverotet på rommet mitt! Håper iallefall det skjuler seg der inne.. Viktig med noen pauser i eksamenslesingen..! Satser igjen på stille dager på jobb, men vi har virkelig fått kjørt oss i det siste! Mat, søvn og dusj blir prioritert først. Og når jeg endelig setter meg ned for å gjøre oppgaver så piper det i senderen! Når jeg går av vakt onsdag har jeg fri en hel uke fram til eksamene, så DA blir det iallefall ordnings..

2 kommentarer:

Frk. Fosli 22. november 2009 kl. 14:55  

Hm...kanskje eg må ønske meg et sånnt i 'betaling' førr bloggdesignet?! Humdidum....

;)

Anonym 24. november 2009 kl. 00:31  

Dem va fin!! Eg lage åsså sånne, bare me nylon istedefor hamp :)
Lykke til m eksamen!

Legg inn en kommentar