tirsdag 17. november 2009

Oj..


Har heklet luer i hele sommer og høst, og bare stukket dem unna underveis.. Da jeg fant dem frem idag, ville det jo ingen ende ta! Det var jo MANGE fler enn jeg hadde drømt om! Festlig.. Tidligere idag har jeg vært på årets store julegaveshopping, og mens jeg pakket inn og koste meg, lå Vidar bedagelig på bordet sammen med ambulanselua og lestene mamma har strikket til meg =) Flinkemoren! Har vakt et par døgn nå, håper det blir rolig, for jeg MÅÅÅÅ lese ekamsensstoff!

2 kommentarer:

Rosetrend 18. november 2009 kl. 09:21  

Oy, ska sei du har produsert! Eg e imponert :o) Ska du bruke alle sjøl? Og helst på en gang?! Eller e d en del julegava ute å går?

Frk. Fosli 19. november 2009 kl. 13:57  

Sukk...du kjem liksom bære valsanes inn her i bloggverdenen og KNUSE alle oss andre i effektivitet? Synd du ikkje skal lage bloggbanneren din sjøl, førr da hadde den sikkert vært ferdig istedet førr halvferdig. Men den e på vei. En dag når du logge på, ja så... ;)

Legg inn en kommentar