torsdag 26. november 2009

Utfordring

Unge Frk Fosli har sendt meg en utfordring, og den er slik:

Slik er bildeutfordringen:
1. Gå inn på mappa "Mine Bilder"
2. Velg den 4. eller 7. mappa
3. Finn frem det 4. eller 7. bilde
4. Sett inn bilde i et innlegg, og skriv litt om det 5. Utfordre 5 nye, legg ut en link til de du utfordrer og gi beskjed til dem.
Mappe nr 4 var en samling av en del scooterturer, bilde 4 er da meg på en liten luftetur. Vi var en gjeng som dro på påsketur til Veltvannet, ikke langt unna Treriksrøysa (hvor Norge, Sverige og Finland møtes). Bodde i telt et par døgn før vi dro ned igjen. Litt hustrig når graderstokken viser 30- på natta, men det er egentlig ikke noe problem bare en har en god sovepose og fyr i ovnen hele natta =). Jeg var sammen med folket fra Storfjord, og de kan dette med Fjellturer, alt man kan tenke seg å trenge finner man i kjelkene! Iløpet av de døgnene vi var der kom det en del telt til, så det var gooood stemning! På bildet er jeg og min gode venninne Linda på utflukt, mens de andre var vel strengt talt ikke kjørbar..! Nå gleder jeg meg til snøen legger seg så det er klart for nye turer =)

Utfordringen sender jeg videre til:

Line
Renate
Silje
Anniken
Rubenmannen

1 kommentarer:

Rubenmannen 6. desember 2009 kl. 10:14  

And here is the answer to your challenge ;)

http://www.rubenmannen.no/wordpress/2009/12/bildeutfordring/

Legg inn en kommentar